ini ; ARIFAH DZULFA: sorry guys !
CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, 16 June 2011

sorry guys !

chajja , ainy , pingkoss , maira .
sorry sbb ak tabole kuar jumaat ni .
sbb ibu tabolh anta laa .
bz doe . klau ak ad kete sndri ,
dah lame ak pegi .
sumpah ! ak rndu korang sgt .
nk sgt dudok ng korang lg .
nk je potpetpotpet ng korang lg .
nk je buat sume bnde ng korang lg .
nk sangat !
korang je VIRUS yg ak ad .
korang je VIRUS ak .
korang je the owner VIRUS .
korang je yg ak dgn ak mase kite kne rotan 5 org dulu .
ak rndu knangan kite .
even baru skejap ak tinggal korang ,
ak rase mcm dah berzamanzaman .
tau takk ?
tadek org yg boleh gnti korang kat sini .
kawan baik ak kat sini ,
tak same lngsong ng korang .
korang semua awesome .
bukan ak nk ckp kwn ak kat sini tak awesome lngsong .
dorang pun same je .
tp , tak mcm korang . lain sgt .
sgt-lah berbeza .
korang semua bnyk je storystory .
kat sini , ak cume berckp dgn buku .
myb , korang tak kan percaye prubahan ak yg ketara gile ni .
tp , ini adalah knyataan .
ak berubah .
ak dah tak mcm dulu .
yg bnyk ckp , yg suke soundsound org ,
yg mcmmcm lah .
-.-
ak tringin sgt , nk sgt korang tgk ak
yg sekarang .
and , ak nk sgt skodengskodeng korang .
ak rindu ;
dudok tgh padang
dudok tngge maktabah smbil tunggu pkcik bkk lmpu
gossip ng korang
pkai jubah mase tunggu org smyg
gadohgadoh ng korang
gelak smpai nk putus usus segale usus
outing ng korangg
and forsure
AK RINDU KORANGG !
betul , tak tipu .
langsong tak .
ak rase klau ak tulis psl korang ,
esok , luse , tulat , tubeng , tu segala tu lahh
tetap tak habis .
sbb ? dudok 1 saat ng korang , sejuta bnde brlaku .
iloveyouguys <3
and i mean it .

2 sukati korangg:

Cik Zadora said...

adik manis (: its okaaaaaaaaay . Kitorang pergi main bowling dekat billion . Serrrrrrrronok . Lagi serrrrrronok kalau Arifah Dzulfa ade sekali . Nak denga dia shitshat macam mak nenek . Nak denga dia gelak sebab aku main masuk longkang . Mesti best kaaaaaaaan . Sayaaaaaang ! Next time , kite pergi sekali lagi okaaaaaaaay . We love you moreeeeee <3 Take careeeee !

Aini Mohammad said...

paaaaa :'( . seriously : aku rindu mg . aku .. aku rinduuuuuuuuuuuuuuuuu mekpaaah aku <3 . aku tatau nok kato gapo doh . aku rindu mg !