ini ; ARIFAH DZULFA: ak ke kau ?
CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, 8 July 2011

ak ke kau ?

hoyyy ! ak tanak pepanjang cer ak , ak start je ehh .
macani , ad minah bangang nhe ,
kite pnggil dy The Sucker je lha . TS fer short .
maaf , dy kate 'slamo ak gura ng mg , ak sero tadop lg wak ak sakit ati mg '
hell-o ? tadek ? tadek ? blahh laa ! berlambak lahh ak sakit ati ng kau !
kau je tak prasan . hoyy , ak jnis balas teros ap yg org buat kat ak .
ak takkan buat jht kat org sukesuke je . cm shiall lah klau ak buat cmtu en .
klau nk list satusatu ap yg kau dah buat kat ak , bnyk gile .
yg pling ak tak boleh blaa is ; GEOG . KAU TINGGAL AK . AP YG KAU BUAT KAT A .
hoyy , kau ingt tak geog ? ak lmbt siap sbb kau laaa ! ak tnye kau berjuta kali , kau kate
'olohh . ak tak siap ugop .' ak tanak laa cikgu chop muke ak as SLALU TAK SIAP KEJE .
then , kau tinggal ak . bile kau dtg mnx maaf , ak just ckp ' tappo . ak pehe'
hoyy ! ak phm kau , kau tak phm ak kire berukmatyeh sikit lagi lahh .
kau buatbuat tak tau jee bile ak tnye sumtim . kau menunjuk wtv the things you have
to me , and i just let it be . bcuz , i still have perasaan . you knoww what is perasaan ?
not perasan . tu ak tau lhaa . tp , saba ak pun ad hadnye enn . like e/one have .
im not your mainan nk buat mainmain macani .
at least , ak tak lahh penting kan ak punye diri . mcm kau , kau just pikir
kawan kau yg kat dpn tuu je . thats why ak tulis dalam buku ak
kau bukan bff ak mcm tikah ng fadzilah . dorang always ad when i need 'em .
tp kau ? haprakk sikit lg lahh . blah la weyy .
ingat ye , ini bukan kali pertama kau buat ak sakit hati . kau jgn ingt org mcm ak nii
tak reti nk mngumpatngumpat . mulut a nii , kalau dah panas , orait je . nk pegi bunuh pun tappe .
okehh ? it is dedicated for ASHRAF NOOR KHALEEDA .
kalau lah kau tgh bace ni , ak nk ckp ; kau kawan paling HAPRAKK penah ak ad .
trimas and bye ==,
one more , imma such an annoying girl . so beware of your words .

0 sukati korangg: