ini ; ARIFAH DZULFA: Nik Nur Dinie Wolseley ,
CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, 13 July 2011

Nik Nur Dinie Wolseley ,

ak nhe ,
bukan tak laku , tunggu jodoh je .
bukan mcm kau , sume lelaki kau nk sapu .
and kau ,
memang la tak perasan ak , sebab kau perasan kau lawa .
ak ? ak prasan cun je .
kau sakit hati ke , jantong ke ,
ad ak kesah ? ak bukan nye novelis nk ber-kisahkisah nhe .
memang shit la kann .
kau sakit hati ke dgn ap yg ak tulis kat belogg ak nhe ?
my blog ; my rule lah der , 
kau tak suke , buat blog sndri . kutuk ak .
ap susah ?
nk buat blog pun suruh ak .
buat je lah sndri . lain laa kalau suruh m/dumper ke , ap ke .
eh , tak ingt . kau kan perasan HEBAT even sebenarnye kau tu HABAT !
blah la pompuann .
main kutip ludah orangg , ap barang bhai ?
barang bundle .
bwahaha xD
maaf , ak bile dah jd micro-wave , oven , dapo gas ,
memang ayat , bg ais skali pun , tetap tak sejuk .
kau kate kau mulut laser enn ?
apsal bule gadoh ng ak je , senyap ?
apsal ?
kau senyap sebab kau sentap ?
memang padan laa kan ?
gigi kau tuu , pkai laa braces mahal mane ,
tetap macam tuu .
hati kau tu , cuci laa dgn ae zamzam segale zamzam ,
tetap mcm tu .
hati ak memang dah mcm nhe .
sbb memang jenis ak .
pasu , yg kau berlagak tomboy tuh apsal ?
ingt ak nk sgt ke jd tomboy ?
ouhh tidakk okae .
cukup lah kasa je .
tak perlu jd tomboy .
kau memang berlagak !
mcm shiall sikit lg lahh .
erghhh !

0 sukati korangg: